علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

روزبزرگداشت استاد شهریار

ای تن توبه جامه ی وطن نازی به                   درجامه ی خویش نازوطنازی به 

بیگانه برای توکفن میدوزد                             هشدار که خرمن وطن میسوزد 

                           باژنده قبای خویشتن سازی به 

                                      (   استاد شهریار)

نظرات 1 + ارسال نظر
MojtabaMax دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://max-Articels.mihanblog.com

سلام دوست عزیز

ما در عصر آخرالزمان هستیم،ظهور نزدیکه،نه خیلی نزدیک،اما نزدیکه...

من مقاله نویس هستم و در زمینه ی آخرالزمان،مهدویت و نشانه های ظهور مقاله مینویسم.

خوشحال میشم به وبلاگم بیایید و مقالاتم رو بخونید،البته مطالب قدیمی وبم برای خودم نیست،اما چند مقاله آخر رو خودم نوشتم.

با تشکر
یا علی

حتما خوشحال می شوم از مطالب خوب وبلاگتان استفاده کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد