علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات پایه ششم ابتدایی

رئیس مرکز سنجش و آموزش وزارت آموزش و پرورش 

 از برگزاری امتحانات پایه ششم ابتدایی به صورت هماهنگ  

در هر منطقه آموزشی خبر داد. 

  عبدالامیر عرفی با بیان این مطلب گفت: شیوه امتحانات پایانی مقطع ششم ابتدایی براساس دستورالعمل جدید باید به صورت هماهنگ در همه مناطق آموزشی انجام شود.
وی افزود: براساس این دستورالعمل، هر منطقه آموزشی باید با مشارکت معلمان اقدام به طراحی سوالات به صورت هماهنگ کرده و برای امتحانات پایانی پایه ششم ابتدایی، این سوالات بین مدارس منطقه توزیع می‌شود.

 به گفته عرفی، تصحیح اوراق و همچنین نحوه برگزاری آزمون ها به عهده مدارس است اما منطقه باید سوالات را طراحی و برنامه تنظیم شده امتحانی را به مدارس اعلام کند.
 وی اعلام کرد: مرکز سنجش وزارتخانه همچنین آماده برگزاری آزمون‌های پیشرفت تحصیلی برای دانش‌آموزان مقطع ششم ابتدایی است و در صورتی‌که معاونت آموزش ابتدایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام و آمادگی خود را اعلام کند، می‌توان اقدام به برگزاری این آزمون‌ها تنها برای دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی کرد.
 رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی آزمون‌های پیشرفت تحصیلی تصریح کرد: تمامی آزمون‌های مدارس باید با کسب مجوزهای لازم از سوی ادارات کل باشد، همچنین موسسات غیردولتی هم باید مجوزهای لازم را از معاونت مشارکت‌های مردمی دریافت کنند. 

  منبع:رشد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد