علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

دلنوشته من

سلام آقای خوبیها

امروز آدینه ای دیگر است 

نمیدانی چقدر چشم به راهت بودم

آقا راستی نظارگر ما هستی ؟ میبینی چقدر راحت دروغ میگویم

در ظاهر و در کلام منتظر آمدنت هستیم ولی در عمل.....شرمنده

ایکاش همان قدر که برای برنده شدن فوتبالمان دعامیکنیم لااقل به اندازه نصف آن بابت آمدنت دعا می کردیم در آنصورت مطمئنم که خیلی زود می آمدی

آقا می شود من امروزدعا کنم شما آمینش را بگوید؟

خدایا بحق مادر پهلو شکسته اش تعجیل در ظهورش بفرما

آقای خوبیها الهی آمینش را شما بگویید 

خواهش میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
montazer جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://montazer65.blogsky.com

سلام.وبتون خیلی خوبو مفیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد