علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

خدایا...

خدایا...چه بی حساب می بخشی وچه باحساب تسبیحت میگوییم...34مرتبه الله اکبر...33مرتبه الحمدلله...33مرتبه سبحان الله...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

گفتم:خدایاازهمه دلگیرم.گفت:حتی ازمن؟...گفتم:خدایادلم راربودند.گفت:پیش ازمن؟...گفتم:خدایاچقدردوری؟گفت:تویامن؟...گفتم:خدایاتنهاترینم.گفت:پس من؟...گفتم:خدایاکمک خواستم.گفت:ازغیرمن؟...گفتم:خدایادوستت دارم.گفت:بیش ازمن؟...گفتم:خدایا اینقدرنگومن!.گفت:من توام تومن........

[ بدون نام ] جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

درزندگی برای رسیدن ازخدبه خدایک خط راست وکوتاه لازم است ونامش صراط مستقیم است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد