علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

خدایا

نمیدانم اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من اما وقتی یافته هایم را با باخته هایم مقایسه میکنم میبینم چون خدا را یافته ام هر چه باخته ام مهم نیست
آموختم که تمام ماجراهای زندگی فقط عشق بازی خداوند با ماست...
منبع:ازطرف یک دوست

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

.خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم
به جای اینکه با مشت به دهانم بزند
با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید
میدانم جز من کسی نداری !

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

روی تکه ای کاغذ عکس یک قلب رو کشید.

پرسید : میتونی بگی این چیه ؟

با تعجب گفتم : این شکل یک قلب و علامت عشقه !

کاغذ رو از وسط تا زد و گفت : عشق از دو گوش تشکیل شده ؛

میدونی یعنی چی ؟ نمیشه ادعای خداپرستی و عشق به خدا داشت ولی یک گوش ات به خدا باشه و گوش دیگرت به غیر خدا ...

کاغذ رو به دستم داد و رفت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد