علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

رمضان

رمضـــــان،شـــــــــهرِ خـــــــــدا رحمت آیی

آیـــــــــلار ایللـــر دولاناخ یوخـــــــــــدو تایی

نعمتـــــــــی باشدان آشیر چـــوخدو سایی

ســـــــــایا گئلمئز تعــدادی مــــــــوبارک آی

 

رمضـــــان،یاغـــــــــدیریر ائللـــــــــــرئوزونه

شادلیــــــــقی،نـــورِشفــــــــق ائل گوزونه

گول آچیـــــــر دشت ودمن ،چـــــول دوزونه

رحمئتـــــــــی چـوخ فرحی مـــــــوبارک آی

رحمئـــــــــتی بول حــــــــیاتا مــــوبارک آی

رمضـــــان،شــــــــورِ حــــــــیات و زنـــدگی

عشـــــــــقه باغلــــــــیر حیاتی ،زیبنـــدگی

مــــــــاهِ پرخیـــــــــرو عبـــــــــادت بنــدگی

باغیشـــــــــلیر باغچاباری مـــــــــوبارک آی

 

رمضـــــان،ائللــــــــــره سلــــــــطان آییدی

قــــــــــدره باغلـــــــیدی،منّــــــــــان آییدی

روزی ســـــــــی بول،ائله مهـــــمان آییدی

حیــــــــــاتین شاهـــــــرگی،مـــــوبارک آی

 

رمضـــــــــان،(مسعودا)عشقــــین نفسی

اولــــــــــدورَر دهرِ غمــــی بوالــــــهوسی

سینــــــــــدیراخ بو آیدا بیز دارقفــــــــسی

سئسلی یئخ حقّیــــــــمیزی مــــوبارک آی

 

رمضــــــان،شادلیـــــــــقا دوران یارادیـــــر

محبّـــــــــت ائللـــــــــــره رحمت آرادیــــــر

تئل اوخشــــــــــور تئللریله تئل دارادیــــــر

نه گــــــــوزلدیر قــــــــراری مــــــوبارک آی 

شعر ازاستاد فرزانه جناب آقای حاج مسعودابراهیمی شاعرپلدشت

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید و تشکر از وبلاگ خوبتان همکار گرامی و همچنین تبریک ماه مبارک رمضان
حقیر سامانی پور هستم معلم ریاضی
سوالی از حضورتان داشتم اونم این که بنده چند روز پیش در حال گشت و گذار در اینترنت بودم که به یک نرم افزار آزمون ساز برخوردم که اسمش آزمون ساز حکیم بود به سایتش مراجه کردم و مشخصاتش رو خوندم و مهمترین نکته ای که واسم جالب بود این بود که نوشته بود تنها نرم افزار آزمون ساز بازاره که خروجی آزمونش ورده آخه قبلا نرم افزار هایی رو دیده بودم ولی هیچکدوم ورد نبود به خاطر همین تصمیم گرفتم قبل از اینکه اون رو بخرم یه کم راجع به این نرم افزار تحقیق کنم به خاطر همین مساله مزاحم شما شدم ببینم شما تا حالا این نرم افزار رو از نزدیک دیدید یا چیزی راجع بهش شنیدید که چه
طور کار میکنه؟

سلام خدمت همکارمحترم ممنون ازحضورتان. ولی من همچون نرم افزاری را ندیده ام.

امیر جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

با سلام و سپاس از شما که نظر بنده رو خوندید
ممنون میشم اگر از دوستان یا اطرافیانتون کسی این نرم افزار رو داشت یا از نزدیک دیده بود بنده رو نیز مطلع نمایید.

zahra دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://agrin12.blogfa.com/

سلام.
ممنون.نماز و روزه شما هم قبول باشه.
نه این چه حرفیه انقدر سرم شلوغه که اصلا وقت هیچ کاری رو ندارم.
شرمنده که سر نزدم بهتون.
المپیاد که اول منطقه شدم ولی استان متاسفانه....
مدرسه نمونه دولتی ساوه هم قبول شدم سال دیگه میرم ساوه میمونم خوابگاه.
البته فقط سال اول رو میمونم خوابگاه 3 سال بعد رو خونه میگیریم.
مسابقه ها هم که زیادن...
الان هم داریم رو یه طرح کار میکینم برا دانشگاه شریف و دانشگاه مالک اشتر شاهین شهر اصفهان.
خلاصه فجیع مشغولیم...
همین تابستان رو هستم باید کمال استفاده رو ازش بکنم از اول مهر فقط باید درس بخونم که بتونم تو مدرسه نمونه ریاضی قبول بشم برا دومم.

انشاله اینده بهتری داشته باشی دخترخوبم.

Azade سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.Life Is Now.parsiblog.com

عالم پندار را گشتم ولی پیدا نشد

کوچه و بازار را گشتم ولی پیدا نشد


خوانده ام دیوان شمس و خواجه را دیوانه وار

مخزن الاسرار را گشتم ولی پیدا نشد


در پی یک شمه از عطر خوشش ؛ چندین مشام

طبله ی عطار را گشتم ولی پیدا نشد


سال ها یک دست بر تسبیح و دستی بر چراغ

شهر استغفار را گشتم ولی پیدا نشد


نسخه های خطی و پرگرد را خواندم،نبود

باز هم آثار را گشتم ولی پیدا نشد


دمخورم با گلشن راز و فصوص اما چه سود؟

خط به خط اسفار را گشتم ولی پیدا نشد


با خودم گفتم که من هم آدمم!پس او کجاست؟

بین گندمزار را گشتم ولی پیدا نشد


من خودم آن حلقه ی مفقوده بودم بعد از آن

نقطه ی پرگار را گشتم ولی پیدا نشد


سلام استاد؛طاعت هاتون قبول درگاه حق باشه ان شاالله

دوست عزیزم طاعات شما هم قبول حق .ازحضورت ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ق.ظ

دیردیرمطالب جدید تووبتون میذارید.ازحوصله افتادین ها!

سلام خدمت دوست عزیزم.آره درست می فرمایید وقت کم میارم روی یه کتاب کار میکنم شاید بتونم تاآخر تابستان بتونم راهی بازار کنم. مشغله کاری کلاسها وترم تابستانی ورمضان همه اش مضاعف بر علت اند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

ان شاء الله توکارهاتون موفق شین.التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد