علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

تبریک عیدفطر

خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین
خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر
خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت
خداحافظ ماه شب های نورانی قدر

-عید فطر است و دلم غرق تماشاست

یاد آن ماه عزیزی که به حق اوج تمناست
سائل درگه عشقم که امید است بر آن
هر چه طالب شوم از او همان لحظه مهیاست


نظرات 2 + ارسال نظر
صغرا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ http://pooof.blogsky.com

سلام
شما تا حالا از کدهای جاوا تو وبتون استفاده کردین ؟ من می خوام استفاده کنم اما نمی دونم باید کجا کپیشون کنم ... تو قسمت ویرایش قالب کپی میکنم نمیشه ... یه جای جداگونه هم نداره اونجا کپی کنم ...
شما می تونین اهنماییم کنین ؟

سلام دوست عزیز شرمنده

[ بدون نام ] یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

به خاطر سیب که تبعیدمون کردی به زمین، به خاطر آب انگور هم که میفرستیمون جهنم! فکر کنم کلا میوه دوست نداریا..!! ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد