علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

علم ریاضی

این وبلاگ جهت استفاده علاقمندان به ریاضی ایجاد شده است.

یااباصالح

یا اباصالح اگر که به جرم گناهکاری٬نگاهمان از نگاهت محروم است به جرم  داشتن دلدادگانی چون ما٬این سراپا تقصیران را از نگاهت محروم نساز. 

 

خبرآمد 

خبری در راه 

سرخوش آن دل 

که بود آگاه 

 

شاید این جمعه 

او بیاید 

پرده از چهره 

بگشاید 

  

شاید این جمعه تو بیایی 

پرده از چهره بگشایی 

زغمت دل را برهانی 

 

من نالایق به تو دل بستم 

که تویی مولا و بگیر دستم 

که تویی مولا و همه هستم 

 

یا اباصالح مددی مولا 

یا اباصالح مددی مولا 

یا ابا صالح مددی مولا 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ http://rahehaqiqi.blogfa.com

جواب نمی دید داداش ؟؟؟ببخشید استاد الآن نظرات رو که خوندم هممه به شما گفتند استاد منم می گم استاد تورو خدا جواب بدید با با مهدیه

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

سنگینی باری که خدا بر دوش ما میگذارد انقدر زیاد نیست که کمرمان را خرد کند

انقدر است که ما را برای دعا به زانو دراورد

. جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ http://6ASUSA.BLOGSKY.COM

سلام
خیلی ممنون از اینکه حضور دارید و برای ما بچه ها و علاقه مندان ریاضی وقت می ذارید
تورو خدا کمکم کنید
آخه من امسال کنکور دارم رشته ا م تجربیه و دارم روی ریاضی وقت می ذارم
و نمی دونم ک موفق می شم یا نه!
اخه خیلی ب مشکل خوردم
مثلا آلآن من با مشتق دوم توابع کسری خیلی مشکل دارم
و همش هم ب خاطر یه بی دقتی کوچولو توی ضرب یا ساده کردن ها با این ک تمام راه حل رو درست رفتم متاسفانه گزینه درست رو انتخاب نکردم
میشه کمکم کنین
ممنون.

. یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ http://6ASUSA.BLOGSKY.COM

پس چطوری؟
یعنی هیچ حرفی و راه حلی نیست؟

الناز سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://koji87.blogfa.com

من ازسکوت مهدی دریافته ام که هرسکوتی نشانه ی رضایت نیست.اللهم عجل لولیک الفرج

ما پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

من از طرف همه ی دانش اموزان چهارم تجربی غیرانتفاعی شهید دکتر شهریاری از زحماتی که تا پایان سال برای ما کشیدید نهایت تشکر وقدر دانی را دارم ما همیشه مدیون زحمات شما هستیم.

ممنون از لطف تان دخترای گلم.انشااله سال آینده درکرسی های دانشگاهها شمارا ببینم.

زهرا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام
بهترین معلمان با قلبشان درس میدن نه با کتاب
تقدیم به معلمی که دو سال با قلبش به ما ریاضی اموخت نه با کتاب
ما تا اخر عمر به یادتان هستیم امیدوارم شما هم به یادمان باشید

. پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://6ASUSA.BLOGSKY.COM

نه لازم نیست ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد